امام خامنهای، سیدعلی،
مجموعه بیانات، سخنرانی در دیدار با جمعی از فرماندهان و مسئولان نیروی دریایی ارتش، 09/09/1386، قابل دسترسی در:
www.khamenei.ir
امام خامنهای، سیدعلی،
مجموعه بیانات، سخنرانی در دیدار با جمعی از فرماندهان و مسئولان نیروی دریایی ارتش 06/09/1389، قابل دسترسی در:
www.khamenei.ir
باقرزاده، اصغر (1400). پیام رئیس نخستین همایش ملی تربیت در زیستبوم جدید، تهران: دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی.
ترابزاده، لیلا؛ ایمانی، جاوید (1400). تولید محتوا و سواد رسانهای یاریگران حکمرانی نوین و تابآوری سایبری، دوفصلنامه علمی دین و ارتباطات، ویژهنامه اول دین، رسانه و سواد رسانهای: 60 ـ 9.
دباغ، سروش؛ نفری، ندا (1388). تبیین مفهوم خوبی در حکمرانی خوب، فصلنامه مدیریت دولتی: 18 ـ 3.
عالیپور، علیرضا (1398). حکمرانی دریامحور در گام دوم انقلاب اسلامی، اولین همایش ملی حکمرانی، دانشگاه عالی دفاع ملی.
قربانیان، ماریار؛ قهرمانی، محمد؛ ابوالقاسمی، محمد (1400). شناسایی مؤلفه های حکمرانی خوب در آموزش عالی ایران، فصلنامه اندیشههای نوین تربیتی، 17(1): 79 ـ 51.
متقیفر، غلامرضا؛ حسینخانی، خادی؛ ضرابی (1379). مبانی فلسفی تعلیم و تربیت، قم: انتشارات مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره).
Kauffeldt, A. (2019). The Commission for Higher Education in Kenya: A Case Study Regarding the Establishment, Role and Operations on an Intermediary Body in the Higher Education System of a Developing Nation, A thesis submitted in conformity with the requirements for the degree Doctor of Education Ontario Institute for Studies in Education (Theory and Policy Studies) University of Toronto.
Kelly, R. (2016). Creative Development: Transforming Education through Design Thinking, Innovation, and Invention. Brush Education.
Khanna, P. (2017). A conceptual framework for achieving good governance at open and distance learning institutions. Open Learning: The Journal of Open, Distance and e-Learning, 32(1), 21-35.
Munawir, M., Raharjo, K., Djalil, M., Syahputra, H., Muslim, B. and Adam, M. (2019). “Dimensions of identity strength and organizational citizenship behavior (OCB) in establishing good university governance and performance of religious ideology-based higher educations”. Journal of Applied Research in Higher Education, 11(2), 250-272.
Ntim, C. G., Ntim, C. G., Soobaroyen, T., Soobaroyen, T., Broad, M. J., & Broad, M. J. (2017). Governance structures, voluntary disclosures and public accountability: The case of UK higher education institutions. Accounting, Auditing & Accountability Journal, 30(1), 65-118.